Sempena nak Raya ni, I nak buat cabutan pengunjung bertuah again. Dulu I buat masa 10 000 and 100 000 visitors. Kali ni nak buat nombor lain dari yang lain sikit. Nombor dah pilih tapi hadiah tak pilih and tak beli lagi, hehehe… Takpe, I like shopping so to shop for the present will be a fun thing to do kan๐Ÿ™‚.

Ok lah, let me tell you the lucky number for the lucky visitor:

234 567

Kepada pengunjung bertuah yang ter happened to get that number, please, as usual lah kan untuk membuktikan kesahihan nombor bertuah itu, print the screen or take a photo of your pc screen at that time or do whatever you can to keep the proof. But I want a photo of the whole screen ye just to make sure that it’s my blog yang you all tengah tengok tu with that number, hehehehe.

Then, put a comment on my chatbox and I’ll give you my email address so you can email me the proof of nombor bertuah itu.

Senang kan! Bukan nya susah nak dapat hadiah ni, hahahahaha….

Psssttt….. Kalau hadiah bagi biskut Raya boleh tak agaknya ye?๐Ÿ˜‰

Leave a Reply

