>A big fat malas…..

>

I tengah malas nak update blog….

Nak jenguk blog pun I malas….

Nak jawab comment pun still tengah malas jugak….so sorry ok….

Sekali sekala memang mood malas nak update akan datang….

Tunggu lah my next entry ye….

Maybe in a few days time… or

Maybe tunggu the next full moon/bulan mengambang…. or

Maybe tunggu my roses in full bloom again….. or

Maybe tunggu my next planting spree…or

Maybe tunggu my choc cake entry showing a new svelte me Winking smile…..

In the meantime, tengok lah dulu gambar dinner we all ni ye and thanks for dropping by Open-mouthed smile

IMG_7787

Masak pun malas, kangkung goreng belacan with baked ling.

IMG_7790

sempoi n sedap Smile.

Leave a Reply

